Reklamace, vrácení zboží
V souladu se zákonem č. 367/2000 má zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od okamžiku převzetí zásilky a zboží vrátit. V případě, že jste se rozhodli zboží vrátit, musíte nás předem o této skutečnosti informovat prostřednictvím e-mailu. Poté na vyzvání zboží včetně kopie faktury odešlete doporučeně jako cenné psaní či cenný balík, kompletní, v původním stavu (neprané a nežehlené ) na adresu :
Přiložte tento vyplněný formulář
Fiala Viktor
Rackova zahrada 1123
197 00 Praha - Kbely
Nebo Vám nabízíme zpětné zaslání přes point Zásilkovny za jednotnou cenu 64,- která Vám bude dodatečně odečtena z částky za vrácené zboží.
Jak postupovat:
1. pošlete email s vyrozuměním o vracení zboží na adresu satnicek@secondhand-bazarek.cz
2. my Vám zašleme kód, který si vytisknete a nalepíte na balíček
3. balíček následně doneste do jakéhokoliv výdejního místa Zásilkovny - viz. seznam míst www.zasilkovna.cz/pobocky
4. do balíčku prosím přiložte vyplněný formulář, který naleznete ZDE
5. po obdržení balíčku Vám zašleme dle přiložených údajů na účet peníze, od kterých bude odečtena částka 64,- Kč za službu zpětného doručení.
Před odesláním reklamace, čtěte obchodní podmínky. Cena zboží vč. poštovného ( vyznačeno na faktuře jako částka Celkem ) Vám bude vrácena nejpozději do 14 dnů od obdržení zásilky zpět, na Váš účet.
V souladu se zákonem č.367/2000 se vrácení poštovného vztahuje pouze na zásilky, které budou vráceny celé, nikoliv na jednotlivě vrácené kusy z těchto zásilek. Proto prosím měřte, v detailu každého produktu jsou přesné rozměry.
Zboží nelze vracet na dobírku, jakékoliv takto vrácené zboží nebudeme přijímat. V souladu se zákonem nelze uplatňovat reklamace na použité zboží po uplynutí 14-ti denní lhůty na vrácení zboží. Další ustanovení se řídí platnými zákony ČR v den realizace obchodu, kterým se v tomto případě myslí závazná rezervace nebo objednávka.
Pokud bylo v objednávce, z níž zákazník zboží vrací, využito poštovné zdarma a hodnota vraceného zboží snížila původní cenu objednávky pod částku za kterou je odesíláno ZDARMA, bude poštovné zákazníkovi doúčtováno ponížením částky za vrácené zboží.
V případě, že vyhodnotíme jednání zákazníka při nákupech a reklamacích jako spekulativní, či nás zákazník záměrně uvede v omyl, vyhrazujeme si po předchozím upozornění právo zákazníka v budoucnu neobsluhovat.
Za spekulativní chování lze také považovat, když zákazník, který si zvolil osobní odběr, objedná větší množství oblečení a z tohoto si vybírá až při osobním odběru. Z tohoto důvodu jsou uvedené míry u každého kusu oblečení. Za spekulativní chování nebude považováno, když velikost oblečení neodpovídá popisu nebo v případě, když se jedná pouze o jednotky kusů.
Nepřehlédněte
Dle § 53 odst. 10 Občanského zákoníku můžeme účtovat zákazníkovi skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží do nabídky eshopu.